Opći uvjeti

1. Opći uvjeti i odredbe

Voditelj obrade i društvo odgovorno za obradu Vaših osobnih podataka je LAVilla Osijek d.o.o. sa sjedištem u Osijeku, Ulica Lorenza Jägera 4, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Osijeku pod registarskim brojem (MBS): 030256534, OIB: 62071905573 (ranije i dalje: „LAVilla Osijek“).

1.1 Politika otkazivanja

Otkaz rezervacije unutar 24 sata prije dolaska, kao i nedolazak, biti će naplaćen u visini naručene usluge. Odlasci prije potvrđenog termina također se naplaćuju. Za pravovremeno otkazane kartično naplaćene rezervacije vršimo povrat uplaćenog iznosa u cijelosti u roku od 14 dana. Gost može besplatno otkazati do jednog dana prije dolaska.

 1.2 Obavezno jamstvo rezervacije

Potvrda rezervacije vrši se uz jamstvo kreditnom karticom. Zadržavamo pravo predautorizacije kreditne kartice na ukupan iznos naručene usluge. LAVilla Osijek zadržava pravo dobivene podatke kartice koristiti u svrhu naplate nepodmirenih dodatnih usluga ili eventualno nastale štete tijekom boravka.

 1.3 Pisani prigovor

Gost ima pravo na podnošenje pisanog prigovora Trgovcu sukladno važećem Zakonu o zaštiti prava potrošača (članak 10. Zakona/ Zakon o zaštiti potrošača). E-mail za podnošenja prigovora: info@lavilla.hr . Zakonski rok za odgovor na pisani prigovor iznosi 15 dana.

 1.4 Nadležnost suda

Za sve eventualne sporove mjesto pravne nadležnosti je Trgovački sud u Osijeku.

 2. Kućni Red

Kako bi Vam boravak u LAVilli Osijek bio što ugodniji, želja nam je upoznati Vas s kućnim redom.

Prijava gostiju u sobu moguća je od 14:00 sati na dan dolaska, a odjava iz sobe je do 10:00 sati idućeg dana. Uz uslugu noćenja s uključenim doručkom koji se poslužuje u Hotelu Osijek i noćenja bez uključenog doručka , naplaćuje se dodatnih 1,33 € turističke pristojbe. Djeca do 12 godina su oslobođena plaćanja turističke pristojbe, a djeca od 12 do 18 godina plaćaju 50 % iznosa turističke pristojbe.

Gostima savjetujemo da svoje vrijednosti čuvaju u vlastitom sobnom sefu. LAVilla Osijek d.o.o. nije odgovoran za gubitak ili krađu nepohranjenih vrijednosti te vrijednosti ostavljenih u sobnom sefu.

 3. Pravila ponašanja

Nije dopušteno unošenje lakozapaljivih i eksplozivnih materijala jakih mirisa, glačanje u sobi vlastitim električnim aparatima, upotrebljavanje vlastitih električnih kuhala i grijalica te uređaja sa zvučnicima čiji zvuk prodire izvan sobe. Hotel zadržava pravo zapljene nedopuštenih stvari i uređaja.

Gosti se mole da ne ometaju ostale goste bučnim i nepriličnim ponašanjem.

Nije dozvoljeno pranje i sušenje rublja u sobi, molimo da za takve potrebe koristite uslugu vešeraja koji je na raspolaganju svakog dana u dopodnevnim satima.

Gosti svoje posjetitelje mogu primati samo u javnim prostorima. Samo registrirani gosti mogu ulaziti u sobe.

Ako svojim ponašanjem gost prouzroči štetu na imovini, dužan ju je nadoknaditi.

Od gostiju se očekuje pridržavanje kućnog reda jer u suprotnom imamo pravo gostu otkazati daljnju uslugu, uz naplatu dotadašnjih troškova.

 

LAVilla Osijek Vam želi ugodan boravak!